Monday, November 8, 2010

i'm not perfect...mode:menjaga hati byk pihak

lately..macam2 happen in my life..i dunno why..may b becoz of me also..n aku rase sekarang byk nak kene jaga ati mane2 pihak..buat yang x kene itu x kene..so my life restricted & hipocrit..i want freedom..kalo leh biar aku sendiri yang buat sesuatu atas diri aku sendiri..bukan sebab org itu mahupun org sekian-sekian..it's not ur problem if  i do anything what i need or like..kadang2 not fair n really konfius..becoz of one thing dah macam2 jadi...lagi konpius ble sampai yang sentap lame2 n kate aku selalu bawak masalah.kalo boleh biar terus terang n explain sket biar jelas....that's ur biz or my biz!!!..hurmm macam pangai manusia..rambut sama itam but ati lain2.kadang2 ade yang pangai weird..ngan kawan pun nak terasa lame2..bukan bende besar pun..so nak berkawan kene berhati2..ade jer yang cepat touching n entah ape2.x suka sikap kawan2 yang camni..in nutshell lantak kau lah..wahai sekian-sekian kawan ku..kau  nak terasa ngan aku lebey2 ker..x nak tegur or ape2 ngan aku smpai ble2 pun aku x kesah dah..yang penting aku dah mintak maap kalo ade slah silap..kwan yang baik takkan wat kawan dia macam2..





p/s;ini bukan luahan perasaan tapi kenyataan...pernah terjadi...

No comments:

Post a Comment