Tuesday, September 7, 2010

Menjebak kan diri ke Fitness Centre...

After abis study,aku menerjahkan diri ke fitness centre...macam x percaya lak aku jadi trainer bukan ape sebelum mase study sket pun x berminat gymming..time diploma praktikal kat gym fakulti haram aku nak workout..flooring pun skali skala..yang aku tau jaga kaunter i like sgt!!ngeee~..Then bermula episod keboringan duk umah selama sebulan..my fwen wana btau Celebrity fitness Midvalley nak pakai trainer pompuan..aku pun berfikir sebanyak lebih dari 10x nak join ker x?sume pendapat org aku tnya senior,junior,macm2 lagi la..last2 i made my own decision why not if i try..Then bermula new year 2010 aku kerja kat Fitness centre..Wah cam celebrity lak asenyer..ade shooting Malaysia Hari Ini..aku pun kununya pelakon x seberapa as a member gym Celebrity..lawak2..macm2 kerenah manusia aku jumpa kat gym ni..tapi aku happy dapat kenal sume org..Jodoh ngan Celebrity x lame..huhu smapi 3 bulan jer..abis mac aku beralih angin lak ke Fitness first atas sebab2 tertentu..


New episode fitness centre...Fitness First Menara Manulife

Ingatkan dah mals nak keje as a trainer ni..kene byk bersabar..First day masuk FF rase cam x best jer..yerla dah bese ngan geng2 Celebrity Fitness..lagipun Club ni kecik sket dari Celebrity Midvalley equipment pun lain..aduyai terpaksa men adapt kan diri ngan environment keje baru..tapi cam diorng fwenly 1st impression aku..huhu..org first ajak aku break adalah pak tam..tq ek..lepas pegi foundation fitness instructor aku rase cam sonok gler dok kat FF..sume fwenly..paling best aku rase dapt sumbangkan budget kat club di saat2 akhir aku nak resign..mcm2 kejadian suke,duke,ati munge2 sume la ade sepanjang kat FF..ilmu pun dapat byk sgt..boss pun baik team pun ok..pokok pangkal nyer aku happy sgt n syg sgt nak tinggalkan FF..
Berkhidmat ngan FF pun 3 bulan jer becoz aku dapat tawaran DPLI..bidang lebeh kurang jugak mengajar org..mungkin Allah dah tetapkan aku sebagai cikgu suatu hari nanti..itulah yang sebaiknya..

Wat team FF ..I'LL MISH U ALL...Together Everyone Achieve Most...(TEAM)



PANORAMA FFMML:)

1 malaysia...carry wong ai kuan..paling ingat her word "ikan pakar"bukan ikan bakar..

carry & abg remie bz strecthing client

FOH staff Noel..Slalu teman dia mengepam kat tangga...huhu


ni lah dia club nyer...

GX STUDIO...paling  best join class body jam & Line dance funk..

boss dulu suh aku "floor walk" kat cardio area..ngee


itulah serba sedikit pengalaman kerja aku....setelah abis study sport sc...sekian dahulu...

No comments:

Post a Comment